RAWATAN MASALAH KULIT


Isu ketiak bau hangit dan pahit melantun baunya. Perkara ini tidak boleh dipandang ringan kerana ia konflik penampilan diri yang sangat memalukan terutamanya kaum hawa. Bau badan lebih ketara semasa berpeluhan dan pegerakan yang aktif. 

Punca ketiak hitam disebabkan oleh deodorant yang mengandungi bahan kimia dan alah kepada bahan tersebut, mencukur alah kepada pisau, banyak berpeluh, kurang pengaliran udara, kegemukan dan hamil. Ia boleh dirawat dengan cara mandian yang betul dengan MAGIC BODY SLIM SOAP khas untuk rawatan kulit.

Wajar sebagai wanita berkongsi kebaikan produk ini kepada anda bagi menyelesaikan masalah kecantikan kulit. Muka cantik dengan gaya mengoda dek tubuh ramping mengiurkan tapi sayangnya ketiak hitam dan berbau busuk. Walaupun ketiak atau segala celah2 itu sulit dan tersembunyi, namun bakal pasangan pasti teruja mahu melihat segala rahsia tubuh anda sebagai pasangan hidupnya. Sebab itu bila dekat majlis persandingan wanita sibuk merawat diri untuk menaikkan seri pegantin atau meraikan nikmat malam bersama bakal suami. Spa atau mandi lulur adalah tumpuan utama wanita.Tak perlu belanja mahal untuk mencantikan kulit badan dan mengatasi masalah ketiak berbau.

-Ketiak berbau
-Berkerak dan gelap pada leher dan celah peha
-Kulit punggung keras dan berkematu

Hanya 1 PENYELESAIANNYA!

MANDI dengan MAGIC BODY SLIM SOAP :  Menjaga kualiti dan kebersihan amat penting untuk mendapatkan kulit yang sihat dan bersih. Sabun berherba MBSS ini adalah terbaik jika anda mengalami masalah kulit. Diperkaya dengan Glutatrine, Grapeseed Extract, Vitamin C, Sodium Palmate, Sodium Palm Kernelate, Water, Olive Oil & Fragrance.

-Sabun herba berkesan hilangkan bau ketiak
-Cerahkan kesan hitam dan berkerak pada celah kangkang, ketiak, leher
-Lembutkan kulit punggung dan kulit keras berkematu
-Bunuh bacteria dan kulat
-Sangat berkesan merawat kurap, panau, kayap, jerawat dan chicken pox
alahan & elergi kulit
-Anti-bakteria
-Kaki makan air ( kulat air )
-Gatal-gatal kulit
-Eczema
-Memudarkan kesan parut

Cara penggunaan : Gunakan MAGIC BODY SLIM SOAP semasa setiap kali mandian, ianya untuk merawat dan mengembalikan kecantikan kulit.

MURAH & BERBALOI!
Hanya dengan RM36 sahaja!
Mampu menyelesaikan segalanya.

PM untuk rundingan dan sebarang pertanyaan.
Boleh terus WhatsApp ye :
+6 018 215 2757

#magicbodyslimsoap
#masalahkulit
#rawatankulit


0 comments:

Post a Comment

 
Home | MaskerVagina | MBSSoap | FeminineWash| About Us | Contact Us

Copyright © 2009 JamuSusukDara BeautySecret |Designed by Templatemo |Converted to blogger by

Usage Rights