MAGIC POWDER Masker Vagina



MAGIC POWDER Masker Vagina

Kenapa namanya macam tu eh..? 
Magicnya powder ni hanya si pemakai yang tahu..

Magicnye powder ni, kalau gatal² sapukan sahaja di miss v anda, sure kita kira sampai 10, gatal² miang tu terus hilang sekelip mata, tu sebab pengasas puan hani panggil dia magic powder. 

-Kenapa kita panggil dia MASKER VAGINA..? 

Bila kita rasa gatal² , rutin harian kita entah berapa kali masuk tandas buat urusan kecil & besar, selesai sahaja, bedakkan miss v kita, diseluruh kelopak bunga indah yang ada pada kita, keselesaan sepanjang hari & rasa kering serta tidak melekit, bau miss v tak ada.

Bila mandi tu ambil masa srub balik bedak² yang kita sapu, terdapat banyak daki² akan keluar, itu semua sel² kulit mati kat miss v kita, macam bibir, bila dah scrub kita lap dengan kain bersih kita boleh rasa kelopak bunga kita halus, lembut & licin.. kalau kita kerap buat macam tu setiap hari, miss v kita tak ada la lebam.. fresh pink kalau kita guna dari peringkat awal, kalau baru nak guna jadikan amalan kena sabar sikit la.. sebab nak repair kelopak bunga tu bukan sekejap, kena rajin & tidak putus asa.

-Kenapa harus kita bedakkan bunga kelopak cinta kita tu..?

Kalau dah kawin lama berjimak.. dah berpuluh ratus ribu kali, bunga yang segar pun makin layu.. adat benda hidup macam tu la.. tapi.. kalau kita bedakkan kelopak bunga cinta tu.. percaya tak ianya kembali tegang & membukit, bayangkan tu baru sekali. kalau hari²?

Pada masa yang sama bila bedak disapu pada lubang miss v, automatikly terus rapat, lubang tersebut tertutup, tak ke magic tu namanye..

-Kenapa orang mengandung boleh pakai..?

Orang mengandung makin lama baby makin besar dalam rahim, jadi banyak lebihan² lendir karung baby tolak, jadi no wonder dengan tekanan tu, banyak lendir akan keluar ketika mengandung terutamanya dari masa ke semasa faktor baby membesar.. time tu ibu² mengandung sangat susah hati.. panties basah, gatal² semua serba tak kena, so wanita² mengandung simpan magic powder dalam poket kemana² u pergi.. just sapukan seperti bedak, tenang jiwa kamu.

-Kenapa kanak² pun boleh pakai..?

Ibu² sekalian.. anak² kita masih kecil, baru nak belajar cuci kencing sendiri, sometimes kanak² ni ambil mudah, kita tak tahu dia cuci dengan betul atau tidak.. tahu², satu masa menangis, merengek.. miss v sakit.. mulalah ibu² suspen.. apa sudah jadi dengan anak aku, relaks ibu², itu semua jangkitan kuman kencing, cuci tak bersih atau tandas kotor ataupun seluar dalam dah kotor.

Jadi.. ibu² boleh ajar anak untuk cuci kemudian tu lap sehingga kering miss v dia, pastu suruh dia bedakkan miss v dengan magic powder.. anak ibu² mesti senyum & say thank u pada ibu².

>>>HEBATNYA SERBUK INI KAN.. 
So setiap wanita kita galakkan simpan sepeket dalam poket, emergency masuk tandas.. letak je terus.. kita ikhtiar untuk keselesaan & kecantikkan kita.. apa² pun, Allah maha menentukan.

Dapatkan sekarang, 
WhatsApp : +6018 215 2757

‪#‎jsd‬ ‪#‎rahsiasuamiisteri‬ ‪#‎terbuktiberkesan‬ ‪#‎rawatandalaman‬ ‪#‎isteri‬ ‪#‎suamisayang‬ ‪#‎malampengantin‬ ‪#‎pesonapengantin‬ #agendiperlukan #pengedar #dropship #agen #malaysia

0 comments:

Post a Comment

 
Home | MaskerVagina | MBSSoap | FeminineWash| About Us | Contact Us

Copyright © 2009 JamuSusukDara BeautySecret |Designed by Templatemo |Converted to blogger by

Usage Rights