Magic Seri Cahaya Soap Susuk Dara


Hasil ramuan minyak zaitun dan herba lain, Magic Seri Cahaya Soap Susuk Dara yang kaya dengan Vitamin A ini akan menggantikan sel kulit baru untuk wajah yang lebih sihat. Magic Seri Cahaya Soap merupakan produk keluaran tempatan oleh bumiputera Muslim.

Kelebihan/Keistimewaan Magic Seri Cahaya Soap :

-Menghilangkan jerawat dan jeragat
-Mengatasi masalah kulit berminyak dan bintik-bintik hitam pada wajah
-Anti penuaan
-Merawat kulit sensitif
-Menegang dan menghaluskan kulit wajah
-Menganjalkan kulit muka

Kandungan Bahan Magic Seri Cahaya Soap :

Air: Air yang terkandung di dalam produk ini adalah dari sumber yang bersih dan selamat.

Glycerine: Glycerine merupakan ramuan yang penting dalam penghasilan Magic Seri Cahaya Soap. Ia berupaya untuk mengekalkan kelembapan kulit. Selain itu, ia juga berperanan untuk mempercepatkan proses penyembuhan, mengurangkan kesan lebam dan memperbaiki sel kulit.

Pure Grade Coco Oil: Minyak kelapa asli berupaya melembutkan kulit yang kasar dan kering serta mampu menanggalkan kesan mekap dengan berkesan. Ia juga berperanan untuk melembap dan menyerikan lagi kulit wajah. Selain itu, masalah yang berkaitan dengan kulit seperti kulit sensitif, jerawat mahupun luka dan calar pada kulit juga dapat diatasi dengan menggunakan minyak kelapa.

Vitamin A: Vitamin A juga merupakan komponen penting dalam Magic Seri Cahaya Soap ini. Ia bertujuan untuk memelihara kesihatan kulit dari dalam sekaligus melindungi kulit luar terhadap jangkitan.

Virgin Palm Kernel Oil: Minyak isirung kelapa sawit mempunyai peranan yang penting dalam menghalus dan melembutkan kulit. Ia juga dapat menyembuhkan kulit yang kering dan gatal.

Olive Oil: Minyak zaitun juga merupakan ramuan yang penting di dalam produk ini. Ia mampu mengatasi masalah kulit muka seperti jerawat, parut, eczema, psoriasis atau melecur. Minyak zaitun juga berfungsi sebagai anti-penuaan untuk meremajakan wajah sekaligus berperanan untuk menyeri dan melembutkan lagi kulit wajah anda.

Pewangi: Pewangi juga merupakan salah satu ramuan di dalam Magic Seri Cahaya Soap untuk menambahkan lagi aroma.

Berminat, boleh dapatkannya :
WhatsApp : +6018 215 2757

#kulitmuka #rawatanmuka #cantik #jerawat #whitehead #jsd



0 comments:

Post a Comment

 
Home | MaskerVagina | MBSSoap | FeminineWash| About Us | Contact Us

Copyright © 2009 JamuSusukDara BeautySecret |Designed by Templatemo |Converted to blogger by

Usage Rights