Kandungan Terbaik Anggun Pesona Soap JSD


🍑SERBUK BIJI APRIKOT🍑

Ramai yang tak perasan kan apa antara RAMUAN yang ada dalam ANGGUN PESONA SOAP (MBSS).

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Menurut Dr. Eddy Karta, tubuh mempunyai mekanisme semula jadi pengelupasan kulit setiap 30-40 hari, namun kadang-kadang tidak berlaku secara maksimum. Pembentukan sel kulit mati inilah yang menyebabkan kulit kelihatan kusam. 

Namun, dengan teknik menyental menggunakan biji buah apricot, anda boleh mengatasi masalah ini.

"Butiran lembut scrub biji kopi dan apricot dapat membantu memaksimumkan pelantikan dan pembersihan lapisan sel kulit mati terluar yang terkumpul. Kulit pun terjaga kebersihannnya." jelas Dr. Eddy. (Dermatologist Indonesia)

🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

INFO:-
📍Biji buah apricot yang kaya akan beta karotena dan vitamin C merupakan antioksidan yang mampu menghalang kesan radikal bebas.
📍Biji apricot yang dicampur dan ditumbuk halus dengan buah strawberi berfungsi merangsang pengeluaran kolagen, meningkatkan keanjalan kulit badan, dan menghalang enzim tyrosinase pembentuk melanin. 
>Dengan rawatan teratur, kulit pun akan kelihatan lebih cerah dan segar setelah melakukan menyental.

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Berminat untuk mencuba???
Sekarang, anda tak perlu susah untuk mencari serbuk biji aprikot ini kerana produk JSD telah mengeluarkan SABUN ANGGUN PESONA (MBSS) yang mampu memberi kecerahan serta menghalus dan mengeluarkan sel kulit mati yang terkandung pada tubuh badan kita ☺☺

Dapatkan SEGERA!

WhatsApp : 
+6018 215 2757 
Agen diperlukan.

‪#‎sabunterbaik‬ ‪#‎rawatankulit‬ ‪#‎jsd‬ ‪#‎cantikdalaman‬ ‪#‎sabunmagic‬ ‪#‎terbukti‬ ‪#‎terlajaklaris‬ ‪#‎rawatan‬ ‪#‎sabun‬ ‪#‎murah‬ ‪#‎berkesan‬ ‪#‎baubadan‬ #info #apricot #tips #penjagaanrapi #cantik

0 comments:

Post a Comment

 
Home | MaskerVagina | MBSSoap | FeminineWash| About Us | Contact Us

Copyright © 2009 JamuSusukDara BeautySecret |Designed by Templatemo |Converted to blogger by

Usage Rights