KENCING KOTOR


MASALAH : KENCING KOTOR
PUNCA & PENYELESAIANYA

✒Masalah kencing kotor boleh dicegah dengan memastikan minum air yang cukup dan jangan menahan kencing iaitu bila ada rasa untuk kencing terus pergi kencing.
✒Air minuman membantu mencairkan air kencing anda dan memastikan bahawa anda akan membuang air kecil lebih kerap - membenarkan bacteria akan dibuang dari saluran kencing anda sebelum jangkitan boleh mula.
✒Dalam masa yang sama, terutamanya untuk ibu-ibu yang baru lepas bersalin pastikan kebersihan bahagian kemaluan/perineum dijaga dengan sempurna.
✒Jika anda mengelap air kencing, mulakan dari depan ke belakang. Berbuat demikian selepas membuang air kecil dan selepas pergerakan usus membantu mencegah bacteria di bahagian dubur daripada merebak ke faraj dan uretra.
✒Kosongkan pundi kencing anda sejurus selepas persetubuhan. Juga, minum segelas penuh air untuk membantu bakteria dikeluarkan.
✒Elakkan produk feminine yang berpotensi untuk membawa mudarat seperti menggunakan semburan deodoran atau lain-lain produk feminin, seperti douches dan serbuk, di kawasan kemaluan kerana ini boleh merengsakan uretra.

💡💡Penggunaan FEMININE WASH JSD adalah yang terbaik! >>kandungan pH nya sangat sesuai untuk keseimbangan pH di dalam vagina. Ia juga mempunyai anteseptik yang berfungsi mencegah bakteria serta mengelakkan kegatalan dan kerengsaan pada vagina.

JOM TUKAR PADA YG LEBIH BAIK.
FEMININE WASH JSD
RM56 / 100ML
✅ lulus KKM
✅ selamat untuk wanita mengandung
✅ boleh digunakan oleh anak dara

👉📱📱 +6018 215 2757 (WhatsApp)

‪#‎sayajualjamu‬ ‪#‎terlajaklaris‬ ‪#‎sayajual‬ ‪#‎terbuktiberkesan‬ ‪#‎missv‬ ‪#‎femininewash‬ ‪#‎rahsia‬ ‪#‎rawatandalaman‬ ‪#‎jsd‬ ‪#‎rahsiawanita‬


0 comments:

Post a Comment

 
Home | MaskerVagina | MBSSoap | FeminineWash| About Us | Contact Us

Copyright © 2009 JamuSusukDara BeautySecret |Designed by Templatemo |Converted to blogger by

Usage Rights